Komunikacija

NT pardavimų skatinimas

Skaitmeninės komunikacijos planas naujo NT projekto butų pardavimams.

Nekilojamo turto vizualizacijomis mums leido pasinaudoti NT vizualizacijų agentūra YELLOW STUDIO (www.yellow.ee)

 

Tikslai

Kaip matuoti komunikacijos sėkmę?

Kampanijos tikslai - tai konversijos interneto svetainėje, kurios veda link galutinio tikslo - buto pardavimo. Nustačius tikslus yra paprasta matuoti rezultatus. 

Tikslai svetainėje gali būti šie:

1) Paspaudimai ant telefono numerio arba el. pašto:

2) Užklausos formos užpildymas:

3) Per vieną apsilankymą peržiūrėtų puslapių skaičius (pvz. ne mažiau 4 psl.)

Tikslai nustatomi ir Facebook paskyroje, pvz.: dalyvavimas Event'e ar asmeninės žinutės parašymas.

Tikslus galima įvertinti finansiškai ir skaičiuoti ROI. Pvz.:

Vienam buti parduoti vidutiniškai reikia 30 interneto užklausų. Vienos užklausos gavimo reklamos kaštai 15 EUR. Vadinasi reklamos biudžetas vienam butui parduoti yra 450 EUR. Biudžetas svarbu planuojant reklaminius aktyvumus ir periodus.

 

Žinomumas

Kaip supažindinti su projektu?

Žinomumas kuriamas pasitelkiant reklamos priemones, kurios pasiekia auditoriją mažiausiais kaštais. Atrenkama auditorija, kuri jau svarsto naujo būsto įsigyjimą, skaito atsiliepimus, lankosi NT projektų ir bankų puslapiuose. Kampanijos tikslai yra kurti srautą į svetainę, įvykdyti numatytus tikslus (konversijas), kaupti duombazę. NT projekto žinomumui didinimui tinkantys kanalai:

  • Facebook ir Instagram reklama (Traffic & Conversion);

  • Google Display reklama (Traffic & Conversion; In-market audiences);

  • Youtube vaizdo reklama (Custom intent audiences).

Reklamos žinutėje akcentuojamas pagrindinis konkurencinis išskirtinumas ir nauda klientui, pvz. išskirtinė NT projekto lokacija ir vaizdas per langą.

 

Pakartotinė rinkodara

Kaip priminti apie save bei paskatinti veikti?

Pakartotinės rinkodaros priemonės pasiekia lankytojus, kurie apsilankė svetainėje (arba Facebook paskyroje), parodė susidomėjimą, tačiau neįvykdė galutinių tikslų. Reklama rodoma Google, Facebook ir Instagram tinkluose.  Žinutės reklamoje gali būti šios:

  • Informacija apie Facebook Event'ą (Kvietimas į Atvirų durų dienas); 

  • Įvaizdinė reklama, kuri primena pagrindinę naudą, bei komunikuoja papildomus funkcinius aspektus (pvz. šildymo pirvalumai arba patraukli kaina);

  • Papildomas Call-To-Action, kuris skatina veikti (pvz.: Paskubėkite, liko tik 5 butai).

 

Dėmesys

Kaip padėti apsispręsti?

Kai klientas susidomi projektu ir jau svarsto apie pirkimą, tuomet jis pradeda ieškoti informacijos sprendimui pagrįsti. Dažniausiai aplankoma interneto svetainės rubrika "Apie mus", skaitomi atsiliepimai Google paieškoje, bei peržiūrima Facebook paskyra. Facebook paskyros tikslai yra fomuoti asociacijas:

  • Aukšta būsto kokybė;

  • Puiki statytojo reputacija;

  • Populiarumas pirkėjų tarpe.

Facebook paskyroje svarbu estetiškai pateikti informaciją paskyros viršelyje, profilio nuotraukoje, bei išsamiai aprašyti "Apie mus" rubriką. Taip pat turėti teigiamų atsiliepimų. 

 

Facebook postai

Kaip komunikuoti socialiniuose tinkluose?

Postai Facebook'e - tai NT projekto dienoraštis, kurio tikslas formuoti siektinas NT projekto asociacijas. Facebook turinys - tai vizitinė kortelė, kurią vertina klientai, esantys svarstymo stadijoje.

Kas mėnesį gali būti publikuojami 3-5 postai. Postų temos:

  • Naujienos apie projekto eigą;

  • Argumentai kodėl verta rinktis projektą;

  • Call-To-Action (pvz.: Liko tik 12 butų); 

  • Atvirų durų dienos. ​

Postai reklamuojami auditorijai, kuri lankėsi interneto svetainėje, tačiau neįvykdė galutinių tikslų. Minimalus biudžetas gali būti skiriamas Įsitraukimui (reakcijos ir komentarai prie postų), siekiant sukurti projekto populiarumo įspūdį. Turinyje reikia vengti nekokybiškų nuotraukų ir megėjiškų video. Čia galioja taisyklė - geriau mažiau, tačiau kokybiškai.

 
Facebook-posto-pavyzdys.png
Facebook-posto-pavyzdys.png
Screenshot 2020-08-14 at 18.13.03.png
 

Google Ads

Kaip būti greitai surastu?

Jeigu įvedate NT projekto pavadinimą ir Google paieškoje nėra rezultato viršuje, tuomet reiktų sukurti Google Ads skelbimus. Šių skelbimų tikslas yra pasiekti auditoriją, kuri jau ieško jūsų projekto svetainės ir naudoja raktažodžius su konkretaus projekto pavadinimu. Dažnu atveju konkurentai pasinaudoja raktažodžiais, norėdami atkreipti dėmesį į save. Skelbimuose galima atvaizduoti Google atsiliepimus.

 

Planas

Mėnesio komunikacijos pavyzdys

Tikslai

Sukuriami tikslai Google Analytics ir Facebook Ad Manager.

Žinomumas

Sukuriama Facebook ir Google reklaminė kampanija žinomumo didinimui.

Pakartotinė rinkodara

Sukuriama Facebook ir Google pakartotinės rinkodaros kampanija.

Įsitraukimas

Talpinami 4 Facebook postai ant sienos.

Rezultatai

Sekami tikslai ir matuojami rezultatai.

eff01f77795943.5c921d01c5632.jpg
 
reklamos agentura.jpg

Sveiki, aš Laura

FACELAB rinkodaros agentūra įkūriau 2017-aisiais metais. Turėjau sėkmingos komunikacijos patirties su savo prekės ženklais ir norėjau šia patirtimi pasidalinti su klientais. Šiandien FACELAB – tai 6 specialistų komanda, dirbanti su internetine rinkodara Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Mūsų specializacija yra socialinių tinklų administravimas, sertifikuota Google Ads reklama, SEO paslaugos ir optimizacija.

 

+370 692 66 408

  • Instagram
  • LinkedIn