• Benas

Blogo įrašas: raktažodžiai, SEO ir socialiniai tinklai

Kiek blogo įrašų reikia publikuoti vienai raktažodžių grupei? Kaip optimizuoti? Ar reikia dalintis socialiniuose tinkluose? Pateikiame trumpą rekomendaciją.


Keturi įrašai

Svetainėje rekomenduojame talpinti bent 4 blogo įrašus per mėnesį vienam svarbiam raktažodžiui. Pvz.: jeigu jūsų verslui yra svarbus raktažodis automobilių lizingas, tuomet per mėnesį reikia sukurti 4 blogo įrašus, kurie pasakoja apie šią paslaugą.


Vidinis SEO

Blogo įrašas turi būti sudarytas iš 3-5 pastraipų. Rekomenduojamas bendras blogo įrašo raidžių skaičius yra nuo 2000 iki 2400. Blogo turinį reikia suskirstyti į pastraipas, kurios būtų atskirtos antraštėmis. Antraštes rekomanduojama rašyti H2 arba mažesniu tagu. H1 paliekamas pavadinimui. Reikalingos 3-5 nuorodos į išorinius šaltinius,


Socialiniai tinklai

Socialinių tinklų agentūra, kuri administruoja Facebook, Linkedin ir Twitter socialinių tinklų paskyras turėtų pasidalinti blogo įrašu visose socialinių tinklų paskyrose. Blogo įrašų nuorodos kuria srautą į svetainę. Socialinių tinklų postuose reikėtų trumpai aprašyti apie ką bus būtent šis blogo įrašas ir kodėl verta jį paskaityti.


Google reklama

Blogo įrašą galima reklamuoti pasitelkiant mokamą Google Adwords, Display ar Youtube reklamą. Blogo įrašo CPC (paspaudimo kaina) įprastai būna mažesnė nei standartinės reklamos.

Įsitraukimas

Kaip ir socialinių tinklų postuose, taip ir blogo įrašuose svarbu skatinti vartotojų įsitraukimą. Google SEO algoritmai palankiai vertina turinį, kuris pažadina reakcijas ir emocijas. Blogo antraštė turi patraukti dėmesį per 2-3 sekundes. Blogo apačioje reikalingas CTA, kuris arba pasiūlo papildomo naudingo turinio arba skatina atlikti kitokį veiksmą. Būtina pagalvoti kaip ilgiau išlaikyti lankytoją svetainėje ir suteikti papildomos naudos.

3 views
 

+370 692 66 408

  • Instagram
  • LinkedIn