• Benas

Kaip parduoti naujus butus?

1) Kaip matuoti NT projektų skaitmeninės komunikacijos sėkmę?

Skaitmeninės kampanijos tikslai - tai konversijos interneto svetainėje, kurios veda link galutinio tikslo - buto pardavimo. Nustačius tikslus yra paprasta matuoti rezultatus. Tikslai NT projekto svetainėje gali būti nustatomi šie: 1) Paspaudimai ant telefono numerio arba el. pašto: 2) Užklausos formos užpildymas: 3) Per vieną apsilankymą peržiūrėtų puslapių skaičius (pvz. ne mažiau 4 psl.)

Tikslai nustatomi ir Facebook paskyroje, pvz.: dalyvavimas Event'e (Atvirų durų dienos) ar asmeninės žinutės parašymas su klausimu apie butą. Tikslus galima įvertinti finansiškai bei skaičiuoti ROI. Pvz.: Vienam buti parduoti vidutiniškai reikia 30 interneto užklausų. Vienos užklausos gavimo reklamos kaštai 15 EUR. Vadinasi reklamos biudžetas vienam butui parduoti yra 450 EUR. Biudžetas svarbu planuojant reklaminius aktyvumus socialiniuose tinkluose ir Google paieškoje.

2) Žinomumas - kaip supažindinti auditoriją su NT projektu?

Žinomumas socialiniuose tinkluose ir Google kuriamas pasitelkiant reklamos priemones, kurios pasiekia auditoriją mažiausiais kaštais. Atrenkama auditorija, kuri jau svarsto naujo būsto įsigyjimą, skaito atsiliepimus, lankosi NT projektų ir bankų puslapiuose. Kampanijos tikslai yra kurti srautą į svetainę, įvykdyti numatytus tikslus (konversijas), kaupti duombazę. NT projekto žinomumui didinimui tinkantys kanalai: * Facebook ir Instagram reklama (Traffic & Conversion); * Google Display reklama (Traffic & Conversion; In-market audiences); * Youtube vaizdo reklama (Custom intent audiences).

Reklamos žinutėje akcentuojamas pagrindinis konkurencinis išskirtinumas ir nauda klientui, pvz. išskirtinė NT projekto lokacija ir vaizdas per langą.

3) Pakartotinė rinkodara - kaip priminti apie save bei paskatinti veikti?

Pakartotinės rinkodaros priemonės pasiekia lankytojus, kurie apsilankė interneto svetainėje (arba Facebook paskyroje), parodė susidomėjimą, tačiau neįvykdė galutinių tikslų. Reklama rodoma Google, Facebook ir Instagram socialiniuose tinkluose. Žinutės reklamoje gali būti šios: * Informacija apie Facebook Event'ą (Kvietimas į Atvirų durų dienas); * Įvaizdinė reklama, kuri primena pagrindinę naudą, bei komunikuoja papildomus funkcinius aspektus (pvz. šildymo privalumai arba patraukli kaina); * Papildomas Call-To-Action, kuris skatina veikti (pvz.: Paskubėkite, liko tik 5 butai).

4) Dėmesys - kaip padėti apsispręsti?

Kai klientas susidomi projektu ir jau svarsto apie pirkimą, tuomet jis pradeda ieškoti informacijos sprendimui pagrįsti. Dažniausiai aplankoma interneto svetainės rubrika "Apie mus", skaitomi atsiliepimai Google paieškoje, bei peržiūrima Facebook paskyra. Facebook paskyros tikslai yra fomuoti asociacijas: * Aukšta būsto kokybė; * Puiki statytojo reputacija; * Populiarumas pirkėjų tarpe. Facebook paskyroje svarbu estetiškai pateikti informaciją paskyros viršelyje, profilio nuotraukoje, bei išsamiai aprašyti "Apie mus" rubriką. Taip pat turėti teigiamų atsiliepimų.

5) Facebook postai - kaip komunikuoti socialiniuose tinkluose?

Postai Facebook'e - tai NT projekto dienoraštis, kurio tikslas formuoti siektinas NT projekto asociacijas. Facebook turinys -tai vizitinė kortelė, kurią vertina klientai, esantys svarstymo stadijoje. Kas mėnesį gali būti publikuojami 3-5 postai. Postų temos: * Naujienos apie projekto eigą; * Argumentai kodėl verta rinktis projektą; * Call-To-Action (pvz.: Liko tik 12 butų); * Atvirų durų dienos. ​

Postai reklamuojami auditorijai, kuri lankėsi interneto svetainėje, tačiau neįvykdė galutinių tikslų. Minimalus biudžetas gali būti skiriamas Įsitraukimui (reakcijos ir komentarai prie postų), siekiant sukurti projekto populiarumo įspūdį. Turinyje reikia vengti nekokybiškų nuotraukų ir megėjiškų video. Čia galioja taisyklė - geriau mažiau, tačiau kokybiškai.



6) Google Ads - kaip būti greitai surastu?

Jeigu įvedate NT projekto pavadinimą ir Google paieškoje nėra rezultato viršuje, tuomet reiktų sukurti Google Ads skelbimus. Šių skelbimų tikslas yra pasiekti auditoriją, kuri jau ieško jūsų projekto svetainės ir naudoja raktažodžius su konkretaus projekto pavadinimu. Dažnu atveju konkurentai pasinaudoja raktažodžiais, norėdami atkreipti dėmesį į save. Skelbimuose galima atvaizduoti Google atsiliepimus.


Mėnesio komunikacijos pavyzdys 1) Tikslai: sukuriami tikslai Google Analytics ir Facebook Ad Manager. 2) Žinomumas: sukuriama Facebook ir Google reklaminė kampanija žinomumo didinimui. 3) Pakartotinė rinkodara: sukuriama Facebook ir Google pakartotinės rinkodaros kampanija. 4) Įsitraukimas: talpinami 4 Facebook postai ant sienos. 5) Rezultatai: Sekami tikslai ir matuojami rezultatai.

 

+370 692 66 408

  • Instagram
  • LinkedIn